پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > امنیت و توسعه آبادان در گرو مانیتورینگ کردن آن است


کد خبر: ٢٢٥٩٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/06/22-١٠:٤٢

فرماندار ویژه آبادان گفت: با بررسی گزارشات ارسالی به استانداری نیاز آبادان برای برقراری امنیت مانیتورینگ کردن آن است.

 

به گزارش آبادان خبر؛ سید زین العابدین موسوی، فرماندار ویژه آبادان گفت: آبادان از نظر مانیتورینگ شهری مشکل دارد و با بررسی گزارشات ارسالی به استانداری نیاز اصلی شهرستان آبادان برای برقراری امنیت مانیتورینگ کردن آن معرفی شده است.

او با بیان اینکه منظور از مشکل آبادان در زمینه مانیتورینگ نبود دوربین در سطح شهر است افزود: پیگیری‌ها برای کارگذاری دوربین‌ها بصورت یک مجموعه در یک مکان در حال انجام است و در شورای تامین نیز تصمیم گیری‌هایی در خصوص طراحی و جانمایی دوربین‌ها به منظور تامین زیر ساخت‌های آن‌ها گرفته شده است.

موسوی ادامه داد: تهیه‌ی دوربین‌ها به سازمان منطقه آزاد اروند واگذار شد، اما این سازمان هنوز نتوانسته به تعهدات خود عمل کند.

او با بیان آن که در آبادان دو نوع دوربین‌های نظارتی و ثبت تخلفات وجود دارد افزود: دوربین‌های سطح شهر مربوط به نیروی انتظامی، پلیس راهور، شهرداری، بانک ها، نهاد‌ها و سازمان‌های دولتی و اشخاص خصوصی هستند.

فرماندار ویژه آبادان بیان کرد: با توجه به آنکه مانیتورینگ به توسعه شهر کمک می‌کند پیگیری‌هایی در حال انجام است که به زودی سراسر شهر به مانیتورینگ مجهز شود.

موسوی با بیان آن که در حال حاضر از دوربین‌های ثبت تخلفات راهور افزون بر ثبت تخلفات در زمینه امنیتی نیز استفاده می‌شود گفت: تحرکات افراد زیاده خواه و متخلف با هدف جلوگیری و برخورد با آن‌ها به سرعت در شهر شناسایی می‌شود تا جایی که ۹۰ درصد دستگیری‌های متخلفین توسط نیروی انتطامی با سرعت بالا در کشف تخلف همراه بوده است.

خاموشی‌ خیابان آبادان های معضلی برای کارکرد دوربین‌ها

او در خصوص خاموشی‌های برخی معابر و پارک‌ها به دلیل شرایط کرونایی گفت: در صورت خاموشی یک نقطه و امکان شناسایی کردن دقیق تخلفات توسط دوربین‌ها با افزایش نیرو‌های امنیتی در آن مکان امنیت شهر فراهم می‌شود.

موسوی با بیان اینکه پایه‌های برق و روشنایی در برخی مناطق شهرستان آبادان استحکام کافی ندارد از شرکت توزیع برق خواست تا این موارد را اصلاح کند.

او با اشاره به این نکته که هرس نکردن درختان باعث خاموشی‌های برق و در نتیجه درست عمل نکردن دوربین‌ها می‌شود ادامه داد: در شورای تامین به موضوع پرداخت خواهد شد.

آبادان خبر،آبادان نیوز،آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،مانیتورینگ
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: