پست الکترونیک جمعه ٣١ فروردين ١٤٠٣
اخبار > راه اندازی نخستین مرکز شبانه‌روزی واکسیناسیون در آبادان


کد خبر: ٢٢٥٩٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/06/21-٢٠:٠٥

سرپرست مرکز بهداشت آبادان از راه‌اندازی نخستین مرکز شبانه‌روزی واکسیناسیون در آبادان و راه اندازی۲ مرکز دیگر نیز تا فردا (دوشنبه) خبر داد.

 

به گزارش آبادان خبر، توفیق عنافجه؛ سرپرست مرکز بهداشت آبادان اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته و تأکید رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان در هشتاد و هشتمین جلسه ستاد کرونا این دانشگاه مبنی بر تسریع در فرآیند واکسیناسیون عمومی، با حمایت امام جمعه محترم آبادان نخستین مرکز تجمیعی شبانه‌روزی واکسیناسیون علیه کووید۱۹ در مصلای امام خمینی (ره) این شهرستان راه‌اندازی شد.

سرپرست مرکز بهداشت آبادان افزود: با راه‌اندازی این مرکز، تعداد مراکز تجمیعی واکسیناسیون در این شهرستان به هفت مرکز افزایش یافت.

وی گفت: یک مرکز شبانه روزی با همکاری مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی و جمعیت هلال احمر در محل اداره جمعیت و جوانان هلال احمر آبادان و همچنین یک مرکز دیگر نیز با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی آبادان در محل این دانشگاه در حال تجهیز و آماده‌سازی هستند که از فردا به جمع این مراکز افزوده خواهند شد.

عنافجه اضافه کرد: مجموعه فرهنگی رفاهی نفت (باشگاه انکس)، باشگاه پیروز در بلوار ولیعصر(عج)، مرکز شهید سردار سلیمانی جنب سالن هیئت رزمندگان اسلام، مرکز خدمات جامع سلامت ۵مهر در امیری جنب سینما شیرین سابق، تالار معلم در خیابان اروسیه و مجموعه فرهنگی هنری شهید آوینی در خیابان ۴۰متری ذوالفقاری، شش مرکز تجمیعی روزانه هستند که در آبادان خدمات واکسیناسیون را به شهروندان ارائه می دهند.

شایان ذکر است فعالیت این مراکز صبح‌ها از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳ و در نوبت عصر از ساعت ۱۷ تا ۲۱ ادامه خواهد یافت.

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: