پست الکترونیک پنج شنبه ٠٦ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > همكاري مردم با پليس سارق به عنف را ناكام گذاشت


کد خبر: ٢٢٤٣٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/06/11-٢١:٥٣

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری سارق به عنف موبایل با همکاری شهروندان خبر داد

 

به گزارش آبادان خبر، سرهنگ حسین زلقی اظهار داشت: به‌واسطه همكاري خوب مردم با ماموران پليس، سارق به‌عنف موبایل در حين ارتكاب بزه سرقت دستگير شد.

وی خاطرنشان كرد: در پي تماس تلفني يكي از شهروندان با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر اينكه یک نفر سارق قصد سرقت موبایل یکی از شهروندان را در منطقه ذوالفقاری این شهرستان داشته که با مقاومت شهروند مورد نظر و مردم مواجه ، و هم اکنون در حال تهدید عابرین از طریق سلاح سرد می باشد، بلافاصله ماموران واحد گشت به محل اعزام و وارد عمل شدند.

وي اضافه كرد: ماموران با حضور به‌موقع در محل موفق شدند فرد سارق را درحالیکه یکقبضه سلاح سرد چاقو در دست داشت دستگیر، موتورسیکلت وی توقیف که در استعلام صورت گرفته مشخص شد سرقتی می باشد.

فرمانده انتظامی آبادان در ادامه با بیان اینکه متهم با انتقال به مقر انتظامي به بزه انتسابي اقرار كرده گفت: با استعلام‌هاي انجام شده مشخص شد متهم داراي سابقه سرقت است لذا پس از اعتراف به 9 فقره سرقت موبایل و 2_فقره سرقت موتورسیکلت ، باتشكيل پرونده قضایی، جهت سیر مراحل قانوني به دادسرا معرفي شد.

ایشان در خاتمه از شهروندان عزیز حوزه ذوالفقاری که در راستای دستگیری سارق و کمک به همنوع خود و جلوگیری از هنجارشکنی نهایت همکاری را با پلیس داشتند تشکر کرد.

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: