پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > ثبت 6 مورد فوتی کرونایی در 24 ساعت جنوب غرب خوزستان+ آخرین جزییات آماری تا 9 شهریور 1400


رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان آخرین و جدیدترین آمار کرونایی جنوب غرب استان خوزستان تا 9 شهریور ماه 1400 را اعلام کرد.

 

به گزارش آبادان خبر؛ شکراله سلمان زاده امروز سه شنبه(9 شهریور ماه جاری) با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته 481 مورد جدید مثبت قطعی ابتلا به کووید19 گزارش شده، اظهار کرد: از این تعداد 180 نفر مربوط به آبادان، 166 نفر از خرمشهر و 135 بیمار نیز از شادگان هستند.

او گفت: از این 481 مورد مثبت جدید 420 نفر به صورت درمان سرپایی تشخیص داده شدند که شامل 143 نفر از آبادان، 151 نفر از خرمشهر و 126 بیمار نیز از شادگان می شوند و 37 بیمار از آبادان، 15 بیمار از خرمشهر و 9 بیمار نیز از شادگان با تشخیص پزشک بستری شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه متاسفانه طی شبانه روز گذشته 6 مورد فوتی از آبادان داشتیم، افزود: طی روز گذشته 91 نفر بستری و 91 نفر نیز بهبود و از بیمارستان ترخیص شده‌اند و در حال حاضر کل موارد مثبت بستری در بیمارستان به 544 نفر رسیده است.

مقام عالی بهداشت و درمان جنوب غرب خوزستان در پایان بیان کرد: تعداد کل موارد مراجعه سرپایی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان از ابتدای اپیدمی تا کنون ۲۶۲ هزار و ۲۰۷ مورد بوده که از این تعداد ۱۶هزار و ۲۴۸ نفر بستری و ۱۳ هزار و ۱۵ نفر نیز پس از دریافت خدمات و بهبودی از بیمارستان ها مرخص شده اند.

در همین راستا آخرین آمار اعلامی این دانشگاه که مربوط به روز دوشنبه(8 شهریور ماه 1400) می شود، حاکی از شناسایی 450 مورد جدید در 24 ساعت قبل از آن و 555 موارد مثبت کل بستری ها است.

لازم به ذکر است که محدوده فعالیت های دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل جنوب غرب خوزستان(آبادان، خرمشهر و شادگان) می شود که همچنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،کرونا،آبادان خبر،آبادان نیوز

منبع : برنا

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: