پست الکترونیک چهارشنبه ٠٥ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > هشتاد و پنجمین جلسه ستاد کرونا دانشگاه علوم پزشکی آبادان


کد خبر: ٢٢٣٢٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/06/04-١٤:٥٩

هشتاد و پنجمین جلسه ستاد کرونا دانشگاه علوم پزشکی آبادان با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان برگزار شد.

 

به گزارش آبادان خبر، هشتاد‌ و پنجمین جلسه ستاد کرونا دانشگاه علوم پزشکی آبادان پیش از ظهر امروز با حضور دکتر سید زین‌العابدین موسوی؛ معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان، دکتر شکراله سلمان‌زاده؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان، معاونین، مدیر بهداشت و درمان خرمشهر، روسای بیمارستان های تابعه دانشگاه و مدیران مرتبط به منظور بررسی راهکارهای برون رفت از شرایط فعلی و مدیریت بیماران در محل بیمارستان آیت اله طالقانی آبادان برگزار شد.

دکتر موسوی در این نشست ضمن قدردانی از زحمات تمامی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی مدیریت بیماری کرونا در منطقه اظهار داشت: از اینکه عملکرد مطلوب این دانشگاه با مدیریت شایسته دکتر سلمان زاده و تلاش همکاران ایشان در صدر اخبار استان قرار دارد و به نیکی از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان نام می برند به خود می بالم و باعث افتخار اینجانب است.

فرماندار ویژه آبادان افزود: تمام تلاش‌ خود را بر این گذاشته‌ایم تا با نظارت مستمر بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی و پیگیری امور مربوط به این بیماری بتوانیم کمک کنیم تا باری را از روی دوش کادر بهداشت و درمان برداریم.

محور اصلی گفتگوها در این جلسه مدیریت بیماران با استفاده از تمام ظرفیت و امکانات منطقه بود. همچنین مقرر شد با ایجاد بستر مناسب در بیمارستان حضرت زینب (س) اروندکنار طی روزهای آینده درمان بیماران سرپایی منطقه اروندکنار نیز در این بیمارستان آغاز شود.

شایان ذکر است با توجه به روند صعودی موارد مثبت سرپایی و در نتیجه آن افزایش موارد بستری طی ۲هفته گذشته ظرفیت بیمارستان های آبادان و خرمشهر تکمیل شد و استفاده از ظرفیت مصلای نمازجمعه این دو شهرستان در دستور کار قرار این ستاد گرفت و از پس از تجهیز، روز گذشته نیز بستری بیماران در آنها آغاز شده است.

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: