پست الکترونیک چهارشنبه ٠٥ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > بازدید فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه از بیمارستان جدید آیت اله طالقانی آبادان


پیش از ظهر فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه کل پاسداران انقلاب اسلامی از بیمارستان جدید آیت اله طالقانی آبادان بازدید کرد.

 

به گزارش آبادان خبر، پیش از ظهر امروز سردار احمد اخوان مهدوی؛ فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه به همراه دکتر زین العابدین موسوی؛ فرماندار ویژه آبادان، دکتر سلمان زاده؛ ربیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان و جمعی از معاونین این دانشگاه از بیمارستان جدید آیت اله طالقانی آبادان که تا کنون ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته، بازدید کردند.

سردار اخوان در این بازدید اظهار داشت: هدف از این بازدید با توجه به تکمیل ظرفیت بیمارستانهای منطقه، پیگیری و تسریع در تکمیل و اتمام ۲درصد باقیمانده‌ی این بیمارستان است تا با ایجاد فضای درمانی مناسب بتوانیم در این شرایط اضطراری نیاز مردم را برطرف کنیم.
وی افزود: در حال حاضر تنها راه برون رفت از این شرایط، تجهیز و تحویل موقت حداقل یک طبقه از مجموع ۴ طبقه این بیمارستان برای راه اندازی یک بخش درمانی جهت بستری بیماران کرونایی است به دلیل اینکه استانداردهای لازم را برای این موضوع داراست.

فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه گفت: تأکید اینجانب به مدیران دانشگاه، فرماندار ویژه و روسای ادارات مربوط به انشعابات چهارگانه شهرستان این است که در این شرایط اضطراری با یک همت جهادی راه اندازی فوری یک بخش با ظرفیت حداقل ۶۰ تخت بستری را دستور کار خود قرار دهند.

سردار اخوان افزود: ما نیز برای تسریع در راه اندازی این بخش، پیگیر مسائل مربوطه خواهیم بود و امیدواریم تحقق این امر به‌عنوان نقطه عطفی در تاریخچه مجموعه درمانی این منطقه ثبت شود.

دکتر موسوی؛ معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان نیز به منظور تسریع در روند اتمام این پروژه درمانی، بلافاصله پس از این بازدید با حضور در دفتر ریاست بیمارستان، گزارشی از بازدید یادشده و نواقص موجود را برای استاندار خوزستان ارسال کرد.

دکتر سلمان زاده؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان نیز ضمن قدردانی از حضور سردار اخوان و هیئت همراه و حمایت همه جانبه فرماندار ویژه آبادان، اعلام آمادگی کرد در صورت تحویل هر بخش، ظرف ۲۴ ساعت آن‌را تجهیز و به بهره‌برداری برسانیم.

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: