پست الکترونیک شنبه ٠١ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > بازسازی ۲ دستگاه آمبولانس پایگاه های چوئبده و دارخوین


کد خبر: ٢٢٣١٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/06/04-٠٠:٤٠

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان از بازگشت ۲ دستگاه آمبولانس پس از بازسازی به چرخه ارایه خدمت خبر داد.

 

به گزارش آبادان خبر و به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آبادان، دکتر سید نادر نقیبی در بازدید امروز خود از پایگاه های اورژانس ضمن تقدیر از خدمات شبانه روزی مجموعه پرسنل فوریت های پزشکی در منطقه تحت پوشش دانشگاه گفت: خدمات دهی مطلوب و ارزشمند نیروهای فوریت ها پزشکی در تمام ساعات شبانه روز و رضایتمندی مردم از این خدمات ،موجب افتخار این مدیریت و دانشگاه است.

وی افزود :دو دستگاه آمبولانس به همت همکاران پرتلاش و مسئول نقلیه مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آبادان پس از انتقال به سوله اورژانس (سوله ی تعمیرات) بازسازی اساسی شدند و به چرخه ارایه خدمت به مصدومان در پایگاه های چوئبده و دارخوین برگشتند.

گفتنی است در جریان این بازدید ؛چالش ها و مشکلات پایگاه ها جاده ایی از نزدیک رویت شد و تصمیماتی در رابطه با رفع این چالش ها اتخاذ شد.

در بازدید یاد شده رئیس مرکز فوریت های پزشکی آبادان ،سرپرست اورژانس شهرستان آبادان ،مسئول واحد مدیریت بحران EOC و مسئول نقلیه مرکز فوریت ها نیز حضور داشتند.

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: