پست الکترونیک پنج شنبه ٣٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > پروژهایی که در هفته دولت در آبادان افتتاح می شوند


کد خبر: ٢٢٣٠١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/06/03-١٠:٥٤

سرپرست معاونت عمرانی فرمانداری ویژه آبادان پروژه های قابل افتتاح دستگاه‌های اجرای شهرستان آبادان در هفته ی دولت را تشریح کرد.

 

به گزارش آبادان خبر و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آبادان یوسف پای گذار، در این خصوص با تبریک فرا رسیدن هفته ی دولت و گرامیداشت یاد و خاطره ی شهیدان رجایی و باهنر گفت :در حوزه دانشگاه علوم پزشکی؛ بیمارستان جدیدالاحداث طالقانی، با اعتبار هزینه شده ی حدود ۲۹ میلیارد با سازه بتونی در ۴ طبقه و زیربنایی بامتراژ ۲۲۵۸۷ مترمربع و با ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی آماده ی افتتاح است.

همچنین در حوزه ورزش ۳ زمین چمن مصنوعی؛ هر کدام با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان در میدان طیب بلوار ساحلی امام حسین(ع)، روستای سادات و روستای نصار آماده ی افتتاح و بهر برداری هستند.
وی ادامه داد: دو پروژه بسیار مهم و استراتژیک که شامل
آب شیرین کن اروندکنار، با سرمایه گذاری ۲۶ میلیارد تومان و با ظرفیت ۳۵۰۰ مترمکعب در روز ، و پشتیبانی از حدود ده هزار نفر و مدول دوم تصفیه خانه آبادان(طرح جامع) با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان و
با افزایش ظرفیت ۶۰ هزار مترمکعب که ظرفیت آب آبادان را از ۱۲۰ هزار متر مکعب فعلی به ۱۸۰ هزار مترمکعب خواهد رساند از جمله پروژه های در حوزه آب هستند.

پای گذار همچنین در خصوص پروژه های اداره برق شهرستان گفت: پروژه ایستگاه تقویت شبکه برق با سطح ولتاژ ۱۳۲ کیلووات با ارزش ۸ میلیارد تومان ( پروژه یک bay ) به منظور تقویت و پایداری شبکه برق فشارقوی وبهبود رینگ شبکه فوق توزیع در آبادان وتداوم برق رسانی در پست برق ولیعصر (ع) آبادان مورد بهره برداری قرار می گیرد. اجرای این طرح منجر به بهبود وتقویت وضعیت ولتاژ وکاهش افت ولتاژ وهمچنین منجر به افزایش ظرفیت برق رسانی وکاهش خاموشی های ناخواسته وافزایش راندمان توان توزیع برق میگردد ونیز باتوجه به امکان برقراری رینگ فشارقوی در منطقه سبب بالا رفتن پایداری شبکه برق در آبادان میگردد.

وی در پایان تصریح کرد:در صورت موافقت ستاد مقابله با کرونای شهرستان آبادان این پروژه ها بصورت رسمی و حضوری با رعایت پرتوکلهای بهداشتی افتتاح خواهد شد. در غیر اینصورت پروژه های یاد شده با سپری کردن مراحل اداری لازم وارد چرخه ی خدمات رسانی می شوند.

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: