پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > فرماندار آبادان:ارکان دولتی خادمان مردم هستند


کد خبر: ٢٢٢٩١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/06/02-١٢:٠٩

فرماندار ویژه آبادان در پیامی فرا رسیدن دوم شهریور و آغاز هفته دولت را تبریک گفت و تاکید کرد تمام ارکان دولت خادمین بلاشک ملت هستند.

 

به گزارش آبادان خبر و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه آبادان، زین العابدین موسوی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: این دو شهید والا مقام درک صحیحی از مسئولیت پذیری خدمت به مردمو همچنین ساده زیستی داشته‌اند و به همین خاطر است که سالهای سال یاد و خاطره این دو شهید بزرگوار در اذهان عمومی باقی خواهد ماند.

وی تصریح کرد: تمام ارکان دولت خادمین ملت هستند و خدمت کردن به مردم ولایتمدار ایران اسلامی باید برای هر فردی که در بدنه دولت مسئولیت قبول می‌کند افتخار محسوب شود.

وی گفت: ما نیز در شهرستان آبادان به همراه اعضای شورای اداری شهرستان تمام تلاش خود را در جهت ایجاد رضایتمندی نسبی شهروندان به کار برده ایم. امیدواریم تا هر زمان که افتخار فرصت خدمت به این مردم عزیز را داریم بتوانیم بیش از پیش در جهت رفع مشکلات و موانع پیش روی شهروندان و همشهریان خوب آبادانی گام برداریم.

فرماندار ویژه آبادان همچنین با تبریک روز کارمند گفت: روز کارمند را نیز به کارمندان محترم ادارات و دستگاه‌های اجرایی و همه کارمندان بخشهای مختلف دولتی و غیر دولتی شهرستان آبادان تبریک عرض می کنم و به آنها نیز خداقوت می گویم قدردان حضور مستمر آنها در محل کار خود در این شرایط سخت کرونا هستم. امیدوارم که در سایه توجه حق تعالی بتوانیم در کنار هم خدمات قابل توجهی به ارباب رجوع که ولی نعمت اصلی ما هستند ارائه دهیم.

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: