پست الکترونیک جمعه ٣١ فروردين ١٤٠٣
اخبار > بدرقه دومین شهید مدافع سلامت دانشگاه علوم پزشکی آبادان


کد خبر: ٢١٨٠٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/05/03-١٢:٢٧

آیین بدرقه پیکر دومین شهید مدافع سلامت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از محل شبکه بهداشت و درمان خرمشهر برگزار شد.

 

به گزارش آبادان خبر و به نقل از وب‌دا، شهید جعفر شریفی، تکنسین ۳۷ ساله فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان پیش از ظهر امروز با حضور جمعی از مردم قدرشناس خرمشهر و مدیران و مسئولان شهری برای خاکسپاری به باغ رضوان این شهرستان منتقل شد.
دکتر شکراله سلمان‌زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان در آیین بدرقه این شهید والامقام ضمن تقدیر از همه مردم و مسئولانی که در این مراسم حضور داشتند، اظهار کرد: باور کردن از دست دادن این شهید گرانمایه که جانش را در راه دفاع از سلامت ملت فدا کرد بسیار دشوار است.
وی افزود: بسیاری از همرزمان ما همین حالا هم در بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، فوریت‌ها و ... در مسیر صیانت از سلامت مردم کوشا هستند و بعد از اینکه جمع زیادی از همکاران بنده به ویروس کرونا مبتلا شده و در واقع جانباز این مسیر شدند، امروز دانشگاه علوم پزشکی آبادان دومین شهید خود را در راه سلامت تقدیم ملت ایران کرد.
حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌پور، امام جمعه خرمشهر نیز در این مراسم ضمن تاکید بر فرهنگ والای شهادت برای این شهید والامقام علو درجات را مسئلت کرد.
فرماندار ویژه خرمشهر، رئیس بنیاد شهید این شهرستان، فرمانده سپاه خرمشهر و جمعی از معاونان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی آبادان در مراسم یادشده حاضر بودند.
شهید پروین قاسمی نیز از کارکنان کلینیک تخصصی بیمارستان شهید بهشتی آبادان بود که پس از قریب به 2ماه مبارزه با بیماری کووید ۱۹، به عنوان اولین شهید مدافع سلامت دانشگاه علوم پزشکی آبادان به لقاالله پیوسته بود.

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: