کد خبر: ٢٧٩٩٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/09/12-١١:٠٧

خطیب جمعه آبادان: یکی از خواسته های جوانان آبادان از نمایندگان مردم این شهرستان، تلاش برای ایجاد اشتغال است.

 

آبادان نیوزحجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین غبیشاوی، امام جمعه شهرستان آبادان دیروز (جمعه) در آئین خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه آبادان که در مصلای ثامن الائمه برگزار شد، با تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه اظهار کرد: پنج شنبه هفته آینده همزمان با شهادت حضرت فاطمه (س)، آبادان میزبان تعدادی از شهدای دفاع مقدس است که با استقبال مردم شهیدپرور این شهرستان به میهن باز خواهند گشت. 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان خبر

خطیب جمعه آبادان همچنین در بخشی دیگر فرارسیدن هفته نیروی دریایی را تبریک گفت و افزود: نیروی دریایی راهبردی ارتش در دوران دفاع مقدس با رشادت های خود در سواحل کشور تردد کشتی های تجاری را آسان کرد تا اقتصاد کشور تزلزل نیابد. 

او تصریح کرد: نیروی دریایی ایران در دوران پس از دفاع مقدس نیز حافظان کشتی های تجاری کشور و پاسداران مرزهای دریایی هستند که با جان و دل به مردم کشور خدمت می کنند.

حجت الاسلام غبیشاوی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت تسریع در روند احداث پالایشگاه دوم در آبادان تاکید کرد و ادامه داد: احداث این پالایشگاه زمینه اشتغال در منطقه را فراهم خواهد کرد 

وی با بیان اینکه ظرفیت های صنعتی آبادان بسیار مناسب هستند، عنوان کرد: شرایط اقلیمی آبادان امکان احداث پتروشیمی و یک پالایشگاه دیگر را دارد که امیدواریم احداث پالایشگاه دوم در این شهر زودتر تحقق یابد.

امام جمعه آبادان ضمن گرامیداشت روز مجلس و سالروز شهادت مدرس ابراز کرد: این شهید الگویی برای مجلسیان به شمار می‌رود. او مقابل حکومت پهلوی ایستادگی کرد و حرف حق را زد.

او با بیان اینکه رسالت مجلس واضح است، اذعان کرد: قانون گذاری و نظارت بر اجرای آنها و پیگیری مشکلات حوزه انتخابی از وظایف نمایندگان مجلس است؛ آبادان با داشتن سه نماینده ظرفیت بالایی در گرفتن امتیاز برای این شهرستان دارد. 

پایگاه خبری تحلیلی آبادان نیوز

حجت‌الاسلام غبیشاوی، تلاش برای ایجاد فرصت های شغلی را یکی از خواسته های جوانان آبادان از نمایندگان مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی برشمرد و خاطر نشان کرد: سه نماینده باید در راستای تحقق این مهم گام بردارند./ آبادان خبر

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: