کد خبر: ٢١٨١٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/05/04-١٣:٣١

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان ضمن هشداری بسیار جدی در خصوص ورود به پیک جدید کرونا گفت: در صورت ورود به این پیک جدید خطر مرگ در منطقه بیشتر از زمان دیگری به شهروندان نزدیک می‌شود.

 

به گزارش پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آبادان، دکتر شکراله سلمان‌زاده ضمن هشدار به مردم و مسئولین به خاطر عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، اظهار داشت: با شناسایی ۲۴۵ مورد مثبت قطعی ابتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان در روز گذشته، سیر صعودی بیماری در منطقه روند پرشتابی گرفته و خطر مرگ جدی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۴۵ مورد جدید مثبت داشته‌ایم که ۱۰۶ نفر مربوط به آبادان، ۸۵ نفر از خرمشهر و در شادگان ۵۴ مورد مثبت قطعی ابتلا به کووید-۱۹ گزارش شده است.

وی افزود: از این ۲۴۵ مورد مثبت جدید ۲۲۲ نفر به صورت سرپایی هستند( آبادان ۹۷ نفر، خرمشهر ۷۷ نفر و شادگان ۴۸ نفر) و طی روز گذشته ۴۹ نفر بستری و ۳۲ نفر نیز بهبود و از بیمارستان ترخیص شده اند و متأسفانه ۲ نفر فوتی (یک نفر در آبادان و یک نفر در شادگان) داشتیم، بنابراین در حال حاضر کل موارد مثبت بستری در بیمارستان ۱۹۱ نفر است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اشاره به سرعت زیاد انتشار دلتا ویروس و میزان بالای بیماری‌زایی آن از مردم خواست تا هشدارهای بهداشتی را جدی بگیرند و از سلامت خود و اطرافیانشان مراقبت کنند.

وی همچنین با تاکید بر انجام واکسیناسیون گروه‌های سنی اعلام شده گفت: شهروندان در تزریق واکسن تعلل نکنند و هرچه سریعتر بر اساس زمان اعلام شده نسبت دریافت واکسن خود اقدام کنند.

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز،واکسن کرونا 

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: